Friday, August 15, 2008

Salam

Salam...Wahhhh...Dah lama tak masuk blog. Dah malas nak taip although banyak benda yang berlaku lately. Tapi biasalah ada yang sudah diketahui umum dan ada yang yang confidential.. Hehe!! Esok dah start cuti sekolah pertengahan penggal kedua.... Bahagianyaaaa... walaupun untuk seminggu. Boring pergi sekolah.
Ajib pulak takde sebab dia balik kelantan. Bukanlah untuk holiday suka-suka but tolong drive kereta untuk ayoh and ma ke Penang as Yanie (my sis-in-law) nak convo. So, kiranya dah takdelah yang study lagi. Semuanya dah kerja. Alhamdulillah. Murah rezeki Ma and Ayoh. Yanie ni doktor and baru kena posting ke Kuala Terengganu.
Oleh sebab Ajib takde, so, setakat ni kami anak-beranak tido dengan jiji. Tak berani nak tido kat bawah dengan diorang je. I ni kan penakut nombor satu!!
Hari ni Ardini dah belajar 2 jenis colour which are purple and blue. I'm happy and proud of her development especially in memorizing things. She is such a fast learner! That's what her Mak Lang said. Ardini cepat ingat apa yang kita ajar. Favourite things dia buku, kertas and pencil. Tak ketinggalan belon dan bubbles RM0.50 kat kedai Ah Kaw. Nasib baik semuanya bawah RM1.00 except for buku and pen. Kertas selalunya cilok tok wan punya. Buku pakcik aufi punya and pen pulak, mana-mana yang dijumpai di lantai. Hari tu mama ajar jangan conteng dinding, karpet and kerusi. Tak tau lah dia praktik kan ke tak tapi yang penting kalau tanya tak boleh conteng kat mana, dia akan jawab apa yang mama tok ajar.
Kalau naik kereta dengan dia, jawabnya kena nyanyi lagu ' Do a Dear' atau apa2 lagu yang dia tahu.
oklah, that's all for now. nanti semua boring pulak nak baca sebab cerita pasal anak. Lagipun bukannya selalu....

2 comments:

wanee said...

huuhss tu tak masuk lagi is mek ni menyampuk orang cakap.. kadang kadang nak gossip pun ada susah hahaha

Adriyati Adi said...

mek mana?

 
template by suckmylolly.com